Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 5 Gru 2009, 21:12:35 CET

On Sat, 05 December 2009 19:26:11 +0100, Paweł Muszynski wrote:

[...]

> To jeszcze pochwal się, jaka dystrybucja jest taka dobra :-)

Nie wchodzi w grę. Nie będę na liście pld-* agitował na rzecz
innych dystrybucji. Jak ktoś chce to sam się domyśli
po przeanalizowaniu nagłówków... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                     Widnows do gier, Linux do pracy,