Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 6 Gru 2009, 12:33:30 CET

On Sat, Dec 05, 2009 at 19:26:11 +0100, Paweł Muszynski wrote:

> To jeszcze pochwal się, jaka dystrybucja jest taka dobra :-)

Zapewne każda, w której pojedyncze osoby nie robią rozpierduchy. Bo
problem z PLD sprowadza się właśnie do paru osób, które nie potrafią
zaakceptować faktu, iż po świecie chodzą inni ludzie. Czyli powrót
kloczkizmu w dużo mniej kompetentnej postaci i na szczęście bez takiej
władzy.
Bo nie chodzi o to, że ktoś zrobił błąd (co się każdemu zdarza), ale że
uparcie twierdzi, iż 'tak jest dobrze'. Jednocześnie tego samego dnia
najeżdża na inną osobę, która wyłączyła jakąś niezbyt popularną łątę
(nigdy jeszcze nie widziałem animowanego PNG). Taka osoba absolutnie nie
powinna pełnić funkcji RM-a. I to już jest drugi bądź trzeci raz gdy
podaję w wątpliwość działania glena, wielka szkoda, że nie ma chętnych
do zastąpienia go na tym stanowisku. Z mojej strony EOT.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>