Festival i PJWSTK - czy komu¶ się udało to uruchomić?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 6 Gru 2009, 13:16:54 CET

On Sun, Dec 06, 2009 at 10:46:30 +0100, Bohdan R. Rau wrote:

> Może warto to do PLD dorzucić?

Wszystko, co może komu¶ się przydać warto wrzucić - tylko jaka jest
licencja tego? Bo co¶ mi się wydaje, że będzie można same spece...

> Z tego można sobie zrobić dwa ładne pakieciki - np.
> festival_pl_pjwstk_mbrola (taki nieduży, ok. 3 MB) i

To festival czy mbrola? Bo widzę, że wszystkie głosy dostępne obecnie na
FTP s± jako mbrola-voice-XX.

> Co Wy na to?
>
> ethanak
> --
> http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!

A tu jest milena.spec rev. 1.2 który różni się od tego, co mamy w repo.
Też by można ujednolicić.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>