Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 6 Gru 2009, 17:48:23 CET

On Sun, 6 Dec 2009 13:16:54 +0100, Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> Wszystko, co może komuś się przydać warto wrzucić - tylko jaka jest
> licencja tego? Bo coś mi się wydaje, że będzie można same spece...
licencja jest taka jak Mbroli (free for non-commercial, not military).
Jeśli mamy Mbrolę to możemy mieć to. Nikt Krzysztofa nie pytał czy
można zamieścić pl1.

Tak przy okazji - a jak jest z licencją na amrwb-encoder? PLD jest
oficjalnym parterem 3GPP czy co? Bo jeśli nie to raczej powinno to
zniknąć...

> To festival czy mbrola? Bo widzę, że wszystkie głosy dostępne obecnie
> na
> FTP są jako mbrola-voice-XX.

A to moja wina że komuś pojeb^Hchały się mbrola z festivalem?

Festival potrafi korzystać z Mbroli jako DSP. Co nie znaczy że oba
programy są w jakikolwiek sposób zależne.

Masz bardzo ładny przykład developera, który się co prawda nie zna, ale
zrobi po swojemu (dzięki temu nie działa np. multilang sd_generic - jak
może działać jeśli musi na podstawie podanego np "pl" czy "cn"
znaleźć katalogi "polish" czy "chinese"?). Kloczkizm pierwszej wody.

> A tu jest milena.spec rev. 1.2 który różni się od tego, co mamy w
repo.
> Też by można ujednolicić.

A pewnie że się różni. Pokazałem jak widzę speca Mileny (nawet się
budował  w przeciwieństwie tego co cactus wymyślił). Niestety - różne
cactusy są mdrzejsze od autora aplikacji i Wiedzą Lepiej (TM).
Ja wychodzę z założenia że każdy się ma znać na swojej robocie. Ja
się znam na NLP. ktoś inny zna się na robieniu speców. I nie wymagajcie
ode mnie żebym do swojej aplikacji speca robił - bo ja od nikogo nie
wymagam znania się na przetwarzaniu języka naturalnego.

Pokazałem jak ja widzę podział Mileny na pakiety. Niestety - cactus
stwierdził że autor ma gówno do gadania i zrobił po swojemu. Może i ma
rację - tylko po jaki puhw facetowi co chce sobie filmy pooglądać z
lektorem potrzeba 40 MB słownika do tworzenia audiobooków? Dyski tanie,
co?

No to co, trzymamy się cactusa? Bdziemy dalej mieć speech-dispatcheara
sprzed dwóch lat? eSpeaka w wersji muzealnej? Bo o tym że Orca 2.26 jest
od dłuższego czasu obsoleted to nawet nie mam ochoty informować -
jeszcze coś brzydkiego usłyszę.

ethanak
PS. A może ja się jednak zgłoszę na gościa od a11y? Bo w sumie te
pół godziny dziennie mogę poświęcić... a kurewsko by mi zależało na
czym w stylu "a instalator PLD to zapierdziela ze speakupem" i "no, kuźwa,
jak niewidomy jesteś to zapuść PLD"... a po doświadczeniach z innymi
dystrybucjami raczej z PLD nie zrezygnuję :)
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!