speech-dispatcher.spec (było Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 7 Gru 2009, 10:37:59 CET

On Mon, 7 Dec 2009 10:22:48 +0100, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
wrote:
[...]
> Ale to nie jest rzecz, którą spieprzyłem.

E? A kto, ja?
O tym że w 0.6.7 ma być moduł Ivony to ja pisałem tutaj przy okazji
dumbtts (kwiecień 2008). A podbicie wersji to (moim skromnym zdaniem) nie
tylko zmiana numerka i sprawdzenie że "to co mi trzeba to siem kompiluje"
ale czasami wydanie sobie ./configure --help i poczytanie tego co ów
configure raczy napisać.

No, chyba że moje skromne zdanie jest błędne?
Tylko kto ma to configure --help zrobić?

ethanak
PS. Nie obrażaj się tylko - ostatnio w bardzo bojowym nastroju jestem i
strzelam do wszystkiego co się rusza :)
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!