Re: speech-dispatcher.spec (było Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 7 Gru 2009, 10:45:51 CET

W dniu 7 grudnia 2009 10:37 użytkownik Bohdan R. Rau
<ethanak w polip.com> napisał:
> On Mon, 7 Dec 2009 10:22:48 +0100, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
> wrote:
> [...]
>
> E? A kto, ja?
> O tym że w 0.6.7 ma być moduł Ivony to ja pisałem tutaj przy okazji
> dumbtts (kwiecień 2008). A podbicie wersji to (moim skromnym zdaniem) nie
> tylko zmiana numerka i sprawdzenie że "to co mi trzeba to siem kompiluje"
> ale czasami wydanie sobie ./configure --help i poczytanie tego co ów
> configure raczy napisać.
>
> No, chyba że moje skromne zdanie jest błędne?
> [...]

A może i ja się mylę, że update speca powinien co najmniej zadbać o to
żeby paczka miała tą samą funkcjonalność co jej poprzednia wersja, a
wszystko co nowe jest "opcjonalne"? ;) Jak znajdę czas to mogę dodać
ten bcond, pod warunkiem, że ten BR się w ogóle buduje.