Re: speech-dispatcher.spec (było Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 7 Gru 2009, 12:38:18 CET

W dniu 7 grudnia 2009 11:36 użytkownik Bohdan R. Rau
<ethanak w polip.com> napisał:

> Sprawdzę w domu - chociaż nie wiem co tam się może nie budować, ale
> zawsze jest jakieś prawdopodobieństwo :)
> Zresztą i tak speech-dispatchera muszę sobie zbudować.

Wiesz, teraz przez to ze KDE 4.4 bedzie go wymagac to znajdzie sie na
pewno w Th (jesli w Th zazycza sobie takie KDE, w Titanium speechd juz
jest - powoli przygotowuje srodowisko do updatu).