speech-dispatcher.spec (było Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 7 Gru 2009, 13:12:41 CET

On Mon, 7 Dec 2009 12:38:18 +0100, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
wrote:

> Wiesz, teraz przez to ze KDE 4.4 bedzie go wymagac to znajdzie sie na
> pewno w Th (jesli w Th zazycza sobie takie KDE, w Titanium speechd juz
> jest - powoli przygotowuje srodowisko do updatu).

No ja się przymierzam do modułu Mileny (binarnego nie generic).

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!