Re: Festival i PJWSTK - czy komu¶ się udało to uruchomić?

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Wto, 8 Gru 2009, 02:45:54 CET

Dnia 6 grudnia 2009 17:48 "Bohdan R. Rau" <ethanak w polip.com> napisał(a):
> Pokazałem jak ja widzę podział Mileny na pakiety. Niestety - cactus
> stwierdził że autor ma gówno do gadania i zrobił po swojemu. Może i ma
> rację - tylko po jaki puhw facetowi co chce sobie filmy poogl±dać z
> lektorem potrzeba 40 MB słownika do tworzenia audiobooków? Dyski tanie,
> co?

Hej!
shadzik mnie poinformowal o watku.

Dzieki za porownanie do p.K.

Prawda jest taka ze milena.spec nie zostal dokonczony.
Swiadczy o tym chociazby rel = 0.5

Tak, pamietam Twoje uwagi, odlozylem to na pozniej, a do tej pory
nikt nic o milenie nie zglaszal, nawet sie nia nie interesowal, wiec tak zostalo.

Ostatnio z ciekawosci wszedlem na strone i zauwazylem, ze jest nowa wersja.
Podbilem na szybko aby zobaczyc co nowego.

Co nie zmiena faktu ze to o czym kiedys pisales nadal czeka na wykonanie.
Mozliwe ze jak znajde jutro/po jutrze chwile to sie tym zajme.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń

PS. na pocieszenie powiem ze w Kadu 0.6.5.4 naprawiony
zostal modul speech i pieknie dziala z milena :)