milena.spec (było: Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 8 Gru 2009, 08:01:16 CET

On Tue, 08 Dec 2009 02:45:54 +0100, Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl> wrote:
[...]
> Ostatnio z ciekawosci wszedlem na strone i zauwazylem, ze jest nowa
wersja.
> Podbilem na szybko aby zobaczyc co nowego.
>
> Co nie zmiena faktu ze to o czym kiedys pisales nadal czeka na wykonanie.
> Mozliwe ze jak znajde jutro/po jutrze chwile to sie tym zajme.

To mała prośba - poczekaj do następnej wersji, właśnie mi wyskoczył
błąd w milena-generic (przy starszym speech-dispatcherze nie
występował), nie chce mi się wersji podbijać z powodu takiej dupereli
więc może przynajmniej parę poprawek do słowników wsadzę (a mam parę
zgłoszeń).
Kwestia dwóch-trzech dni.

BTW. nie przewiduję więcej znaczących zmian w samej Milenie - tak że
jeśli się teraz speca porządnie napisze to potem pozostanie tylko
podbijanie wersji.

> Pozdrawiam
> Bartłomiej Zimoń
>
> PS. na pocieszenie powiem ze w Kadu 0.6.5.4 naprawiony
> zostal modul speech i pieknie dziala z milena :)

O, to się kumpel ucieszy, bo on największą chyba awanturę robił na
forum Kadu o niedziałający moduł :)

Pozdrawiam w piękny słoneczny poranek
ethanak
PS. ...i mam nadzieję że mnie znów dziś w robocie nie doprowadzą do
białej gorączki :)
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!