packages: squid/squid.spec - *_auth authenticators don't require squid at a...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 8 Gru 2009, 13:48:28 CET

On Tue, Dec 08, 2009 at 13:21:28 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> A jaki sens ma _bez_ squid-a?

Można ich używać na własną rękę w autorskich systemach, to jest zwykła
binarka:

$ echo adasd | /usr/lib64/squid/digest_pw_auth /dev/null
ERR

> Śmiecenie w bazie?

Ja używam autentykatora ze squida 2.7 w squidzie 2.5 (passwd_auth z
opcją -c). Zastanawiałem się, czy usunąć sam wymóg na EVR pozostawiając
squid, ale ostatecznie usunąłem całość (z powodu jak wyżej) oraz
aktualnie używanego katalogu - to powinno być wystarczające, aby zapobic
bezsensownej instalacji, a jednocześnie jak ktoś będzie potrzebował, to
przeniesie te binarki do normalnego %{_bindir}.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>