packages: squid/squid.spec - *_auth authenticators don't require squid at a...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 8 Gru 2009, 14:59:42 CET

On Tue, 8 Dec 2009, Tomasz Pala wrote:
> Można ich używać na własną rękę w autorskich systemach, to jest zwykła
> binarka:
>
> $ echo adasd | /usr/lib64/squid/digest_pw_auth /dev/null
> ERR

ok.
W takim razie powinny wylądować w /usr/sbin raczej.

> Ja używam autentykatora ze squida 2.7 w squidzie 2.5 (passwd_auth z
> opcją -c). Zastanawiałem się, czy usunąć sam wymóg na EVR pozostawiając
> squid, ale ostatecznie usunąłem całość (z powodu jak wyżej) oraz
> aktualnie używanego katalogu - to powinno być wystarczające, aby zapobic
> bezsensownej instalacji, a jednocześnie jak ktoś będzie potrzebował, to
> przeniesie te binarki do normalnego %{_bindir}.

Nie bardzo - w ten sposób to nie ma żadnego sensu. Przenoszenie do
%{_bindir} to równie dobrze możesz sobie wydłubać z paczki. Tyle samo
roboty, a nie mieszasz w paczkach.