packages: squid/squid.spec - *_auth authenticators don't require squid at a...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 8 Gru 2009, 23:34:58 CET

On Tue, Dec 08, 2009 at 21:04:32 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Moment - ty rozgrzebałeś, a ja mam poprawiać? :P

No skoro uważasz, że coś jest nie teges, to ja nie oponuję;)

> Jeżeli to jest do ogólnego użytku to powinno być w bin. A jeżeli nie jest
> o powinno zależeć od paczki. Każdy stan pośredni jest zły, bo robi
> bałagan. Ktoś ostatnio się czepiał o robienie bałaganu i psucie ;P

O psucie. Nie sądzę, aby te 10 plików stanowiło rzecz na tyle istotną,
aby warto było o nich w ogóle dyskutować, no ALE skoro zacząłeś...;)

Przenoszenie do (s)bin jest wg mnie złe, bo zaśmieca tab-completion
czymś, co z command line używane i tak nie będzie. Dlatego IMHO stan
obecny jest dobry ;P

Chociaż - libexecdir chyba jest odpowiednim miejscem na takie rzeczy,
nie?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>