packages: squid/squid.spec - *_auth authenticators don't require squid at a...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 8 Gru 2009, 21:04:32 CET

On Tue, 8 Dec 2009, Tomasz Pala wrote:
> Tzn. miałem na myśli właśnie przeniesienie binarek w paczkach do
> ogólnego katalogu (tzn. niezwiązanego ze squidem), ale nie robi mi to
> żadnej różnicy (bo mi tylko jednakowe EVR kolidowało). Z jednej strony
> make install wrzuca do %_libexecdir, z drugiej mój domyślny konfig miał
> w komentarzu "auth_param digest program /usr/bin/digest_auth_pw" (tak,
> ze złą nazwą binarki:>). Zatem jak checsz, to możesz pozmieniać co
> uznasz za stosowne, tylko tego EVR nie przywracaj.

Moment - ty rozgrzebałeś, a ja mam poprawiać? :P

Jeżeli to jest do ogólnego użytku to powinno być w bin. A jeżeli nie jest
o powinno zależeć od paczki. Każdy stan pośredni jest zły, bo robi
bałagan. Ktoś ostatnio się czepiał o robienie bałaganu i psucie ;P

A squid-a nie znam, więc nie dotykam.