Optymalizacja w jack-audio-connection-kit.

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pon, 21 Gru 2009, 13:28:48 CET

W dniu 19 grudnia 2009 22:03 Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> USE_DYNSIMD luke

Przetestowałem, wydaje się działać i na x86_64 jak i na i686. Włączone.

> optymizacje mocniejsze od domyślnych używanych w dystrybucji nie
> prowadzą w przypadku jacka do poprawy (przyśpieszenia??) jego działania.

Tak podejrzewałem, wyciąłem wszystko co jest w specu i zignorowałem
zgadywanki z configure. Commitnąłem -- dzięki za uwagi.
Pozdr.,
Ł. Krotowski