Optymalizacja w jack-audio-connection-kit.

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 19 Gru 2009, 22:03:36 CET

On Sat, 19 Dec 2009 15:06:52 +0100
Łukasz Krotowski <lukasz.krotowski w gmail.com> wrote:

> Witam,
> mam zamiar podbić wersję JACK-a. Jednak jest tam wątpliwa łatka
> ustawiająca CFLAGS (z resztą wątpliwe, np. -fprefetch-loop-arrays
> lub -funroll-all-loops) wewnątrz configure. Podobnie samo configure
> z JACK-a próbuje zgadywać odpowiednie CFLAGS (znowu wątpliwe,
> np. -march=k8 zamiast -march=x86-64).
>
> W obecnej wersji łatka nakłada się ale flagi z configure nie są używane
> do kompilacji. Nie używane też są żadne wstawki assemblerowe
> zależne od SIMD (przynajmniej na pierwszy rzut oka).

USE_DYNSIMD luke

> Najchętniej wyrzuciłbym łatkę i wyłączył (czyt. nie włączał) mechanizm
> zgadywania w configure odpowiednich flag -- po to jest makro optflags
> aby go używać.
>
> Jakieś przeciwwskazania? Coś mi umknęło?

optymizacje mocniejsze od domyślnych używanych w dystrybucji nie
prowadzą w przypadku jacka do poprawy (przyśpieszenia??) jego działania.

--
Fryderyk Dziarmagowski