Re: [TH] kde4-kde3support - konflikt na tle ikon - paczka bezużyteczna

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Nie, 27 Gru 2009, 22:30:49 CET

W dniu 2009-12-04 21:38, Bartosz Świątek pisze:

> więc paczka była zainstalowana do tej

> Nie rozumiem dlaczego miałoby się znaleźć gdzieś Obsoletes: na ikony
> które ani w th-ready ani w th-main nigdy nie wystąpiły. Chciałeś
> używać th-test, to radź sobie z takimi problemami sam - bo jest i
> będzie na pewno więcej podobnych przypadków gdzie autorzy naglę sobie
> zdecydują, że rezygnują z czegoś.

Hm, to jak odróżnisz to co zostało puszczone na buildery i znalazlo sie
tylko w test i to co polecialo do ready
(zwlaszcza ze do ready trafia z test). IMHO to co ma auto-* poszlo na
buildery i musi byc obsoletowane.

--
Pozdrawiam.

T.