FTP Th (by³o Re: RFC: ncurses 256 colors)

Nie, 8 Lut 2009, 11:38:29 CET

On Sun, 08 Feb 2009, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tego nikt nie skoñczy³ z tego co widzê (u³amkowe rel).

Bo to sie zminilo totalnie od czasu kiedy to sie ostatnio budowalo,
a ja ani sie nie znam na tyle na octave ani nie mam silnej potrzeby.
Niestety.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl