FTP Th (by³o Re: RFC: ncurses 256 colors)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 8 Lut 2009, 15:02:41 CET

On Sun, Feb 08, 2009 at 11:38:29 +0100, Jan Rekorajski wrote:

> Bo to sie zminilo totalnie od czasu kiedy to sie ostatnio budowalo,
> a ja ani sie nie znam na tyle na octave ani nie mam silnej potrzeby.

Ja równie¿ i najwyra¼niej nikt inny, zatem przenios³em tamto na DEVEL, a
HEAD podnios³em do ostatniej wersji budowanej w ten sposób - do¶æ
zabytkowa jest i nie buduje siê wszystko, no ale co¶tam jest i mo¿na
zrobiæ upgrade w Th. Proponujê zatem pu¶ciæ to na buildery, jak kiedy¶
komu¶ bêdzie zale¿a³o na czym¶ wiêcej ni¿ tylko bezproblematycznej
aktualizacji pakietów, to niech sobie doprowadzi do odpowiedniego stanu
(podejrzewam, ¿e w tym momencie najlepiej by³oby zrobiæ osobny podpakiet
dla ka¿dego modu³u, jako ¿e s± one osobno wersjonowane i osobno dostêpne
do ¶ci±gniêcia).

Przy okazji - mia³em zainstalowany gcc-fortran 4.3.3, a resztê gcc 4.3.2
i nie budowa³o siê. W czym to powinno byæ powi±zane?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl