Kernel, kamerki i zc0301 vs. gspca

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 12 Lut 2009, 11:03:21 CET

Dnia 2009-02-12, czw o godzinie 10:16 +0100, Patryk Zawadzki pisze:

> IMHO to jest właściwe rozwiązanie. Jedyna różnica jaką zauważyłem
> względem natywnych modułów, to że gspca troszkę dłużej inicjuje
> sprzęt. ZC0301 akurat nie mam, ale można chyba porównać listę sprzętu
> z obu modułów.

Moja kaberka, była dobrze obsługiwana przez moduł gspca z gspca.spec.
Juz przez moduł kernelowy gspca nie jest. gspca.spec sie nie buduje z
nowymi kernelami. wiec gspca <> gspca.

To jakas kamerka creative. nie pamietam juz. Poleciala do kartonu w domu
z tego powodu. Zadko ja uzywałem ale czasem sie przydała.

TiweK