MythTV 0.22. + MythTV plugins 0.22

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 16 Lut 2009, 10:02:58 CET

Andrzej Krzysztofowicz anonsuje::

> Nie widze...
>
> Ale:

>  To bym jednak cofnal.

To było poprawiane już. Niestety pracowałem na wersji 1.69, bo tę
zaadaptowałem pół roku temu.
Po prostu nie wprowadzałem poprawek z repo.

> Ewentualnie poprawiajac i tu.

> [...]
>>
> latki wersjonujemy _tylko_ wtedy gdy pochodza z zewnetrznego zrodla
> (podajemy wowczas takze URL)

A jeżeli masz w repo również wersję stable, która jest zupełnie inna?
Bo stable, to 0.21, a to jest 0.22.
Poza tym, czy ja nie jestem zewnętrzne źródło?

> [...]
>>
> j.w.

j.w.

> Perl. Nazwy jezykow z wielkiej litery.

> j.w.

> j.w.

ok

> Tu domniemuje, ze sprawdziles kwestie lib vs. lib64 dla x86_64 ...

Tak. Używam głównie na x64 właśnie. --libdir-name w configach służy do
zdefiniowania gdzie (i skąd) mają być biblioteki.

> To jest nie do przyjecia. Atrybuty plikow musza byc jawnie wyspecyfikowane.

Dobra zerknę. Zrzynałem z fedory.

> j.w.

> W Summary bez kropki na koncu.
>
> Tyle na pierwszy rzut oka. Inni pewnie beda mieli wiecej uwag.

Może to niegrzecznie będzie.
Jeżeli pytania/uwagi będą dotyczyć spraw podobnych do konfiguracji dla
x64 lub np. wywalenia mythcontrols (włączone do głównego programu
frontendu), to odpowiem/poprawię.
Jeżeli kosmetyki, to niestety na nią nie mam bardzo wiele czasu.
Dlatego nawet nie myślę o rw do repo.
Dlatego wyrzeźbiłem działające spece na dwie z trzech wspieranych
architektur.
Bo dużo więcej nie zrobię.
Uwzględniając Twoje poprawki i ew. dzisiejsze inne postaram się
dostarczyć łaty dziś wieczorem.
Dzięki za uwagi.
--
WK