MythTV 0.22. + MythTV plugins 0.22

Pon, 16 Lut 2009, 11:12:39 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:

> Andrzej Krzysztofowicz anonsuje::

> A jeżeli masz w repo również wersję stable, która jest zupełnie inna?
> Bo stable, to 0.21, a to jest 0.22.

Jak jest kilka wersji, to sa na roznych branczach. Pacze branczujesz wtedy
tak samo jak speca. Wersje "unstable" generalnie ida na galazke DEVEL (chyba
ze RM zdecyduje inaczej...).
I takie rzeczy nalezy wyraznie zaznaczyc jak cos podsylasz.

> Poza tym, czy ja nie jestem zewnętrzne źródło?

A czy latka ma u ciebie publiczny URL ? ;P

> Jeżeli kosmetyki, to niestety na nią nie mam bardzo wiele czasu.

Kosmetyke generalnie moze zrobic ktos inny.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36