MythT 0.22.

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 22 Lut 2009, 19:48:11 CET

On Sat, 21 Feb 2009, WK wrote:
> Ja bardzo Ci dziękuję za komplement.
> Tylko (cholera piszę to któryś raz).
> Accidental developer is not a developer.

Ale w czym problem?
Nie ma problemu żebyś był one-spec-developer. Nawet accidental.

Znasz paczkę, więc jesteś odpowiednią osobą, żeby to zrobić. Po stanie
zapuszczenia/starości paczki widzisz chyba, że nie ma tutaj specjalnie
nikogo kto by tego używał.

Znacznie lepiej jest tutaj poprawiać na podstawie diffów z cvs-u jak coś
jest commitowane niż wyciągać rzeczy z mail-i.

> Tj. zacząłem rozgrzebywać te spece w październiku.
> Potem leżały do lutego.
> A to tylko 2 rzeczy są.

To nie ma znaczenia.

> I kiedy mnie raz do roku najdzie, to mu podeślę, wysłucham (wyczytam)
> pretensji, poprawię raz, czy drugi.
> Ale RW to za dużo na moje możliwości - czasowe zwłaszcza.

Nikt ci nie każe robić wiecej niż masz ochotę lub czas przecież. RW to nie
jest żadne zobowiązanie. To po prostu możliwość wrzucania samodzielnie.

> A co do wątku. Upieram się przy podrzutce src.rpm w tym przypadku.

To nie jest dobry pomysł, bo to nie działa w ten sposób.
Co ten src.rpm by dał?

Ja też jestem za RW, mimo iż musiałbyś zwrócić uwagę na pewne rzeczy
(choćby: pracować na specu, a nie wziąć z fedory, poprawić i nadpisywać -
fedora ma gorsze paczki od naszych...)