MythT 0.22.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 23 Lut 2009, 11:40:17 CET

Pawel Golaszewski anonsuje::

> Ale w czym problem?
> Nie ma problemu żebyś był one-spec-developer. Nawet accidental.
>
> Znasz paczkę, więc jesteś odpowiednią osobą, żeby to zrobić. Po stanie
> zapuszczenia/starości paczki widzisz chyba, że nie ma tutaj specjalnie
> nikogo kto by tego używał.
>
> Znacznie lepiej jest tutaj poprawiać na podstawie diffów z cvs-u jak coś
> jest commitowane niż wyciągać rzeczy z mail-i.

Mail był, żeby dać pojęcie o zmianach.

> To nie ma znaczenia.

Hm.

> Nikt ci nie każe robić wiecej niż masz ochotę lub czas przecież. RW to nie
> jest żadne zobowiązanie. To po prostu możliwość wrzucania samodzielnie.

Trochę ryzykowne.

> To nie jest dobry pomysł, bo to nie działa w ten sposób.
> Co ten src.rpm by dał?

Źródła (bo to z svn - przepakowane). I te 2 łatki od nowa zrobione.
Czyli wszystko.
> Ja też jestem za RW, mimo iż musiałbyś zwrócić uwagę na pewne rzeczy
> (choćby: pracować na specu, a nie wziąć z fedory, poprawić i nadpisywać -
> fedora ma gorsze paczki od naszych...)

Pracowałem na PLDowym. Z fedory świsnąłem tylko pakowanie bindings Perl
i Python.

Ok. Powiedzmy, że się zdecyduję nauczyć obsługi cvs.
Rozumiem, że powinienem się gdzieś na IRCu zgłosić?

--
WK