udevadm settle - timeout of 180 seconds reached

Nie, 22 Lut 2009, 22:39:35 CET

On Sun, 22 Feb 2009, Krystian Tomczyk wrote:

> Było o tym już na forum
> http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?p=31584#31584
> i tu na listach też widziałem...

...i może przestaniemy się wygłupiać w kombinacje z *.initrd?
udev skompilowany z uClibc nie działa. I już. Tak poprostu. Ewidentnie
czegoś mu tam bardzo brakuje, a mnie się zupełnie nie chce szukać czego,
bo jako lekarstwo spreparowałem pakiet initramfs-tools, bo sam kilka
godzin straciłem próbując odpalić nasze wynalazki z initramfs.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!