udevadm settle - timeout of 180 seconds reached

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 22 Lut 2009, 22:49:46 CET

2009/2/22 Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl>:
> ...i może przestaniemy się wygłupiać w kombinacje z *.initrd?
> udev skompilowany z uClibc nie działa. I już. Tak poprostu. Ewidentnie
> czegoś mu tam bardzo brakuje, a mnie się zupełnie nie chce szukać czego,
> bo jako lekarstwo spreparowałem pakiet initramfs-tools, bo sam kilka
> godzin straciłem próbując odpalić nasze wynalazki z initramfs.

Co to ma do initrd? Ja używam initramfs (naszego) i mam ten sam
problem. Ja chętnie wywalę obsługę initrd z geninitrd, ale powiedz
lepiej, jak dostać działającego udeva.

--
Patryk Zawadzki