[RCD] PLD RescueCD 2009-02-21

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Lut 2009, 12:31:57 CET

W dniu 23 lutego 2009 12:21 użytkownik Adam Gołębiowski
<adamg w pld-linux.org> napisał:

> Pomysł na akcję marketingową niegłupi, powypalać tego trochę i
> porozrzucać w dziwnych miejscach.
>
> Też mógłbym coś zdziałać ;)

No, to swietnie :) Musialbym tylko troszke dopiescic lajwke (za nowa
grafike dziekowac Jedrzejowi Sosnowskiemu!!!) i mozna by bylo cos
wykombinowac.

A jeszcze gdyby komus udalo sie ta nasza anakonde zmusic do poprawnej
pracy czyt. instalacji PLD, to by bylo po prostu profesjonalnie.