[RCD] PLD RescueCD 2009-02-21

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 23 Lut 2009, 12:49:24 CET

2009/2/23 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> No, to swietnie :) Musialbym tylko troszke dopiescic lajwke (za nowa
> grafike dziekowac Jedrzejowi Sosnowskiemu!!!) i mozna by bylo cos
> wykombinowac.
>
> A jeszcze gdyby komus udalo sie ta nasza anakonde zmusic do poprawnej
> pracy czyt. instalacji PLD, to by bylo po prostu profesjonalnie.

Nowy sqlite3 trafił do ready, trzeba poczekać na aktualizację na
maszynie, która buduje indeksy i przekonać się, czy tym razem sqlite
nie psuje własnej bazy. Jeśli wszystko będzie ok, to czekam na
zgłoszenia błędów w anacondzie (tej ze speca) - nie mam czasu budować
własnego LiveCD na potrzeby testowania, a qwiat rozwija własny
"instalator".

--
Patryk Zawadzki