[RCD] PLD RescueCD 2009-02-21

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 23 Lut 2009, 12:36:54 CET

Grzegorz Sterniczuk anonsuje::

> Czy pojawi się również wersja "x86_and_x86_64"? Zwykle produkuje tego po
> pare/parenaście sztuk na Rimage2000i (dziadostwo za grube $$$) i rozdaje
> na lewo i prawo :).

Skoro zaczął się koncert, to może by smbmount i przyległości?
Wiem, że to puchnie. To moje własne życzenie i nie wiem, czy "na pewno
wszyscy by chcieli".
Czasem ratuję jakieś lapy i backup kilka razy mogłem tylko po sambie zrobić.
Musiałem jakiegoś slaksa użyć. A RCD x86_x86_64 mam na donglu i tylko
cpi/vmlinuz wymieniam na nowsze.
--
WK