[RCD] PLD RescueCD 2009-02-21

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Wto, 24 Lut 2009, 08:17:37 CET

Dnia 2009-02-23, pon o godzinie 17:44 +0100, Adam Gołębiowski pisze:
> To się dobrze chowałeś z tymi rescuecd, bo nie przypominam sobie takiej
> sytuacji :)

Tą parę to można wziąć dosłownie ;), po prawdzie to dałem co miałem,
specjalnie się do tego nie przygotowywałem. Na następną jesień mogę się
porządniej zorganizować :).

> Może na Pingwinaria przygotować parę płytek?

Przygotować mogę, pojawić się tam nie mam w planach.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com