kde4-l10n-pl.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Lut 2009, 23:02:29 CET

W dniu 23 lutego 2009 21:15 użytkownik Bartosz Taudul
<wolf.pld w gmail.com> napisał:
> Bo?

Bezsensownie duplikuje kde4-l10n.spec i robi burdel w stylu języków kde3.
Tylko proszę Bartku nie wyjeżdżaj mi z jakimiś przykładami innych
speców, które też coś tam być może duplikują, bo to w niczym nie
pomoże.

> Żeby używać.

To już na własną odpowiedzialność sobie używaj. Mnie interesuje ten
"wyższy cel" po co ten spec jest.

P.S.
Nie wiem czemu się tak poczułeś wylosowany, bo kiedy ostatnio
sprawdzałem to wolf nie jest cactusem, czyli nie jesteś autorem, a ja
autora prosiłem.