kde4-l10n-pl.spec

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Wto, 24 Lut 2009, 00:25:37 CET

On Mon, Feb 23, 2009 at 11:02:29PM +0100, Bartosz Świątek wrote:
> Bezsensownie duplikuje kde4-l10n.spec i robi burdel w stylu języków kde3.
Wszystkie lokalizacje kde zajmują 242 MB, lokalizacja polska - niecałe 3.
Nie widzę sensu w ciągnięciu tego wszystkiego, rozpakowywaniu miliarda
małych pliczków (linux tak pięknie sobie z tym daje radę, że kursor
myszy nie chodzi płynnie, nie mówiąc o bardziej masywnych obliczeniowo
operacjach typu przełączanie między programami czy otwieranie menu),
tylko po to żeby je potem spakować w sytuacji gdy i tak interesuje mnie
tylko polskie locale,

> To już na własną odpowiedzialność sobie używaj. Mnie interesuje ten
> "wyższy cel" po co ten spec jest.
Żeby używać.

> Nie wiem czemu się tak poczułeś wylosowany, bo kiedy ostatnio
> sprawdzałem to wolf nie jest cactusem, czyli nie jesteś autorem, a ja
> autora prosiłem.
A co to ma w ogóle do rzeczy?

wolf
--