kde4-l10n-pl.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Lut 2009, 23:30:48 CET

W dniu 24 lutego 2009 00:25 użytkownik Bartosz Taudul
<wolf.pld w gmail.com> napisał:
> Wszystkie lokalizacje kde zajmują 242 MB, lokalizacja polska - niecałe 3.
> Nie widzę sensu w ciągnięciu tego wszystkiego, rozpakowywaniu miliarda
> małych pliczków (linux tak pięknie sobie z tym daje radę, że kursor
> myszy nie chodzi płynnie, nie mówiąc o bardziej masywnych obliczeniowo
> operacjach typu przełączanie między programami czy otwieranie menu),
> tylko po to żeby je potem spakować w sytuacji gdy i tak interesuje mnie
> tylko polskie locale,

Ale czemu Ty się tym martwisz skoro od tego mamy buildery?
Lokalizacje są puszczane razem z innymi paczkami kde4, więc Twój
argument traci na ważności.

> Żeby używać.

No to tak jak mówię, chcesz sobie kompilować, to sobie samemu
kompiluj. Mnie głównie chodzi o to, żeby to to nie trafiło nigdy na
buildery.