SPECS: memtest86.spec - serial_console bcond added - Release: 3

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Śro, 25 Lut 2009, 15:37:50 CET

On Wed, Feb 25, 2009 at 01:19:08PM +0100, Arkadiusz Patyk wrote:

> a działa to ? jak próbowałem jakiś czas temu patchować na konsoli szeregowej
> nic mi się nie pojawiało.

Działa. Sprawdzone. Zarówno memtest86 jak i memtes86+. Swoją drogą, na
wielu maszynach ten drugi mi się wysypuje (niezależnie ot tej zmiany,
dzisiaj nawet zadziałał).

> Jeśli tak to może warto budować od razu dwie wersje i je razem dawać ? to tylko
> parę kilo.

Też o tym pomyślałem, ale chciałem sobie _szybko_ odpowiednią wersję
zbudować. ;)

Pozdrowienia,
        Jacek