Status AC i TH

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Śro, 25 Lut 2009, 20:34:28 CET

On Wednesday 25 of February 2009 20:02:15 Rafał Cygnarowski wrote:
> [...]

O przyzwyczejenie też chodzi.

> I właśnie o to mi chodzi: o klarowność informacji i nowych
> userów/developerów. Ale!: napisanie, że AC jest przestarzałe a nie
> stabilne, a Th jest w zasadzie stabilne ale pakiety ma niestabilne w -test,
> -ready i informacja, że tak całkiem stabilne to nie wiadomo kiedy będzie,
> to nie jest informacja, która sprawi, że userzy będą się pchać drzwiami i
> oknami.

Nie no, ja proponowałem napisać, że th jest stabilne, a nie "w zasadzie
stabilne". To mogłoby wyglądać tak:

Ac: stabilne, w trybie maintanance
Th: stabilne, w trybie always in development
Th{,-ready,-test}: testowe

Oczywiście należy sie parę słów wyjaśnienia, na czym polega PLDowy model
rozwoju dystrybucji.

> Jak PLD się rozwija każdy widzi, ale ZU (ten z zewnątrz, nowy, nie znający
> PLD) nie zrozumie dlaczego od kilku lat jest 3.0 i "nic sie nie zmienia"
> (bo tak to właśnie z zewnątrz wygląda).

Może po prostu trzeba sobie odpuścić numerki i używać wszędzie nazw Ac, Th?
Jeżeli na głównej stronie pochwalimy się wersjami wybranych pakietów
(kernel-2.6.27, kde-4.2, gnome-x.y.z, xorg-x.y.z), to zaawansowany użytkownik
będzie wiedział, że mamy do czynienia z nowoczesną dystrybucją a nie z
kolejnym debianem.

--
    .....        Pozdrawiam,                                             .....
  .....              Pawel Zuzelski                                    .....