Status AC i TH

Rafał Cygnarowski rafilists w gmail.com
Śro, 25 Lut 2009, 20:02:15 CET

Dnia środa 25 luty 2009, Witek Firlej napisał:

> Tu nie chodzi o przyzwyczajenie tylko o *jasną informację* jak się
> sprawy z PLD mają...
>
> A tu niby AC jest stabilne, a się cuda zdarzają... Th jest niby w
> rozwoju, a i tak  większość używa właśnie TH na produkcji (no może
> Ti), mimo to, nawet nie planuje się wydania stable Th... bo w sumie ma
> być ciągle w rozwoju (Ma być?)... znów brak doinformowania. I
> "użytkownicy" się gubią.
> Wiem, że dla deweloperów, czy osób juz siedzących w PLD sytuacja taka
> jest normalna, ale przez brak informacji, brak jasnego określenia jak
> [...]

I właśnie o to mi chodzi: o klarowność informacji i nowych userów/developerów.
Ale!: napisanie, że AC jest przestarzałe a nie stabilne, a Th jest w zasadzie
stabilne ale pakiety ma niestabilne w -test, -ready i informacja, że tak
całkiem stabilne to nie wiadomo kiedy będzie, to nie jest informacja, która
sprawi, że userzy będą się pchać drzwiami i oknami.

Jak PLD się rozwija każdy widzi, ale ZU (ten z zewnątrz, nowy, nie znający
PLD) nie zrozumie dlaczego od kilku lat jest 3.0 i "nic sie nie zmienia" (bo
tak to właśnie z zewnątrz wygląda).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski