Status AC i TH

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 26 Lut 2009, 00:04:21 CET

Dnia 2009-02-25, śro o godzinie 22:14 +0100, Arkadiusz Patyk pisze:

> i zgłaszasz się na ochotnika który będzie dbał o to by w
> update-security było to co trzeba ;)
> To już kilka razy życie pokazało, że u nas tak się nie da.
> Robie spashotów przy obecej ilości developerów i chętnych do
> pilnowania updatów jest stratą czasu - nie ma poprostu kim, bo to
> żmudna, niewdzięczna i czasochłonna robota.

Ja myślę, że snapshot jest dobry nie ze względu na ZU czy marketing,
bardziej mam na myśli swój komfort pracy. Obecnie nie masz żadnej
gwarancji, że próbując stawiać dwie maszyny będziesz miał ten sam zestaw
pakietów. Nie chce mi się budować kilkunastu pakietów w starszej wersji
tylko dlatego że nowe X-y gryzą się z czymtamś a dwa dni temu było ok!

Uważam, że snapshoty powinny być bez update-security, co znacznie
odciąża ewentualnego bohatera (Misiu Pysiu). Snapshot to po prostu kopia
th, z której da się postawić powtarzalne maszyny. Jak pojawia się luka
bezpieczeństwa to ciągniesz aktualizacje z th/th-ready/th-test na własną
odpowiedzialność.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org