Status AC i TH

"Wojciech \"Sas\" Cięciwa" sas w agh.edu.pl
Czw, 26 Lut 2009, 00:46:50 CET

Patryk Zawadzki pisze:

> Wszystko fajnie, tylko kiedy jest ten "właściwy czas" na snapshot? Jak
> działa apache, ale nie działa Xorg? Czy jak działa nvidia, ale ati
> albo intel nie działa? ;)

A może "snapy" są robione co jakiś cykliczny okres czasu ?
np. każdego 2-go dnia nieparzystego miesiąca ??

A polityka przenoszenia z "test" do snap jest taka, że nowy pakiet w
"test" leży przez dwa "snapy" ??
Wyjątkiem były by poprawki bezpieczeństwa.

to takie moje luźne dywagacje.