xorg-driver-video-intel-2.6.2 i problemy ( było: UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 27 Lut 2009, 09:55:24 CET

Dnia piątek, 27 lutego 2009, Tomasz Pala napisał:

> Zawsze można się z kimś wymienić;P

Jesteś chętny? ;-) A tak serio - nie o to chodzi, żeby wymieniać sprzęt
jeśli software nie działa. Ja jestem raczej za poprawianiem oprogramowania,
jeśli jest to możliwe.

> A choćby
> http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2009-February/043248.html
> http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2009-February/043536.html
> http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2009-February/043587.html
> http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2009-February/043856.html
>
> Temat pół miesiąca jest wałkowany.

Nie przeczę. Część z tego znalazłem wczoraj. Teraz przynajmniej wiem, gdzie
szukać informacji w razie problemów. Dzięki.