xorg-driver-video-intel-2.6.2 i problemy (było: UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 27 Lut 2009, 10:04:21 CET

On Fri, Feb 27, 2009 at 09:55:24 +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Jesteś chętny? ;-)

Do wymiany? No jestem...! Tyle że w lapku też mam tego zjebanego Intela.
Na szczęście desktopom zawsze jestem wierny AMD+nVidii.

> A tak serio - nie o to chodzi, żeby wymieniać sprzęt
> jeśli software nie działa. Ja jestem raczej za poprawianiem oprogramowania,
> jeśli jest to możliwe.

Licencja OEM Windowsa to ze 200 zł, można się szarpnąć ;>

> Nie przeczę. Część z tego znalazłem wczoraj. Teraz przynajmniej wiem, gdzie
> szukać informacji w razie problemów. Dzięki.

No niestety jak się wpadło w intelowskie bagno, to trzeba te listy
czytać przed aktualizacją...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>