Status AC i TH

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 27 Lut 2009, 10:30:23 CET

On Fri, Feb 27, 2009 at 09:15:12 +0100, Witek Firlej wrote:

> Tak z punktu widzenia "szarego użytkownika" - to właśnie ma największy
> sens - niech th-main będzie stable na ile się da, a kwestie
> aktualności pakietów spokojnie -ready i -test wystarczy.

A powiedzcie mi, w jaki sposób zaproponowane rozwiązania naprawiają to,
co jest największą bolączką aktualizacji, czyli nie żadna zmiana python
2.4 na 2.6 itp. ale brak aktualizacji pakietów powiązanych z
aktualizowanymi bibliotekami?

~:  rpm -qa --qf "%{name}\n" | sort | uniq -c | grep -v ' 1 '
      2 bind-libs
      2 bluez-libs
      2 d2x-xl
      2 evolution-data-server-libs
      2 gammu-libs
      2 GConf2
      2 gnutls
      2 gpm-libs
      4 kernel-video-nvidia
      2 krb5-libs
      2 libbonoboui
      2 libcap
      2 libgnome
      2 libgnomeui
      2 libltdl
      2 libmpcdec
      2 libsoup
      2 mysql-libs
      2 openldap-libs
      2 openssl
      2 perl-libs
      2 tcl
      2 tk
      2 xulrunner
      2 xulrunner-libs

Być może część z tego trzymam ze swoich powodów, ale większość musiałem
just-install --nodeps --force i podobne cyrki.

Może wyznacznikiem oznaczenia czegokolwiek jako stable/frozen powinna
być możliwość zrobienia:

cd ac
install *
cd th
install *	(install, bo to robi rpm -Uvh, a uwzględni zmiany nazw i Obsoletes)

To co się nie kwalifikuje (pakiety porzucone, niebudujące się itp.)
wrzucamy na jedną listę i lecą jako obsoletes do pakietu th-obsoletes,
taką też listę można wystawić na WWW i każdy zainteresowany będzie
mógł sprawdzić, jakie pakiety z Th wyleciały.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>