Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 27 Lut 2009, 12:45:21 CET

Dnia piątek, 27 lutego 2009, Tomasz Pala napisał:
> A powiedzcie mi, w jaki sposób zaproponowane rozwiązania naprawiają to,
> co jest największą bolączką aktualizacji, czyli nie żadna zmiana python
> 2.4 na 2.6 itp. ale brak aktualizacji pakietów powiązanych z
> aktualizowanymi bibliotekami?

Problem z main jest taki, że to jest ruchomy cel, więc jeśli nawet poprawisz
X, to ktoś może za chwilę popsuć Y. Cały cel snapów jest taki, że np. tydzień
przed wydaniem snapa do main nie wchodzi nic psującego, a po wydaniu snapa,
do snapa wchodzą tylko rzeczy naprawiające (czyli znalezione nieupgrejdy z
wcześniejszej wersji, etc, etc.).

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki