Status AC i TH

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 27 Lut 2009, 12:57:38 CET

2009/2/27 Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:
> Problem z main jest taki, że to jest ruchomy cel, więc jeśli nawet poprawisz
> X, to ktoś może za chwilę popsuć Y. Cały cel snapów jest taki, że np. tydzień
> przed wydaniem snapa do main nie wchodzi nic psującego, a po wydaniu snapa,
> do snapa wchodzą tylko rzeczy naprawiające (czyli znalezione nieupgrejdy z
> wcześniejszej wersji, etc, etc.).

Jak to sobie wyobrażasz? Co miesiąc będziemy nowego RM wybierać dla
jednego snapa? Bo mnie na przykład jako developera średnio interesuje,
kiedy jest ten "na tydzień przed" - wychodzi coś, co mi jest potrzebne
w nowej wersji, to podbijam i ślę na buildery. Rozumiem więc, że main
byłby mrożony, tylko komu by się chciało wybierać te pakiety, jeśli
już w tej chwili zdarza się, że nie ma komu przenosić.

--
Patryk Zawadzki