Status AC i TH

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Pią, 27 Lut 2009, 13:26:51 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Problem z main jest taki, że to jest ruchomy cel, więc jeśli nawet poprawisz
> X, to ktoś może za chwilę popsuć Y. Cały cel snapów jest taki, że np. tydzień
> przed wydaniem snapa do main nie wchodzi nic psującego, a po wydaniu snapa,
> do snapa wchodzą tylko rzeczy naprawiające (czyli znalezione nieupgrejdy z
> wcześniejszej wersji, etc, etc.).

Możnaby wzorując się na gentoo raz na kilka miesięcy przygotować takie
"base" systemy (th-2009.%m). Nie ma potrzeby by były to snapshoty całego
drzewka, ale zestaw kilkudziesięciu / kilkuset paczek umożliwiających
postawienie systemu i następnie jego upgrade do aktualnego stanu th-main.

Fakt, że takie wydania (które nie wymagałaby dużego nakładu pracy) dostępne
by były co parę miesięcy sprawi, że aktualizacja takiego systemu aż tak
bolesna nie będzie.

--
  http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
      PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.