Status AC i TH

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Pią, 27 Lut 2009, 14:02:26 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Problem z main jest taki, że to jest ruchomy cel, więc jeśli nawet poprawisz
> X, to ktoś może za chwilę popsuć Y. Cały cel snapów jest taki, że np. tydzień
> przed wydaniem snapa do main nie wchodzi nic psującego, a po wydaniu snapa,

I jeszcze jedno -- czy nie takie powinno być właśnie założenie th-main?
Cokolwiek potencjalnie psującego leżakuje w th-ready, gdzie jest szlifowane?

Point is -- może nie musimy robić dużej reorganizacji, może lepiej się
skupić na doszlifować model który już jest.

--
  http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
      PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.