Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 28 Lut 2009, 12:46:08 CET

Dnia sobota, 28 lutego 2009, Tomasz Pala napisał:
> Wątpię. Większym problemem są konflikty w katalogach bez żadnego
> wersjonowania w /usr/share, np. pliki info czy manuale. Wczoraj tak
> miałem instalując readline 6 obok readline 5.

Jakie byłoby najsensowniejsze rozwiązanie? Jedyne co mi przychodzi do głowy,
to żeby rpm wtedy zawsze wstawiał nowsze wersje dokumentacji, bo nowsza może
być aplikowalna do starszej, ale vice versa na pewno nie.

Ewentualnie wstawiać obie wersje z wersją paczki w nazwie, a symlinkować tylko
do tej nowszej.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki