[OT] Re: UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 28 Lut 2009, 15:13:48 CET

On Sat, 28 Feb 2009, Tomasz Pala wrote:
> Ja z tego powodu nie chciałem lustrzanki Canona - nowe funkcje, które
> mogą być zwyczajnie w nowym firmware, są udostępniane wyłącznie w nowych
> modelach. Niczego nie supportuje się wiecznie, nowe też trzeba
> sprzedawać.

Trochę zła analogia.

I bardzo mi przykro, że tylko z takiego powodu nie chciałeś Canon-a... W
tej branży zupełnie inaczej określa się priorytety. I nowe ficzery w
nowych firmware są gdzieś na ostatnich miejscach...