[OT] Re: UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 28 Lut 2009, 16:59:50 CET

On Sat, Feb 28, 2009 at 15:13:48 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Trochę zła analogia.

Czemu? Firma olewa aktualizacje do starych produktów. Do kompaktów
Canona nawet takie coś http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK zrobili ludzie.

> I bardzo mi przykro, że tylko z takiego powodu nie chciałeś Canon-a... W

Mając do wyboru 3 aparaty o niemal identycznych parametrach patrzy się
na takie właśnie rzeczy.

Nikona D90 skreśliłem, bo nie ma USB storage, a nie zamierzam sobie
utrudniać zrzucanie fotek przy użyciu Linuksa jakimś gównianym PTP.

> tej branży zupełnie inaczej określa się priorytety. I nowe ficzery w
> nowych firmware są gdzieś na ostatnich miejscach...

Ale ja w tej branży średnio siedzę, po prostu wiem czego oczekuję po
aparacie, matrycy i obiektywie, ale z torbą części biegał nie będę.

Gdyby kompakty miały fazowy autocofus, większe matryce (fizycznie nie
megapikselowo), nie grzały ich podglądem na żywo, a obiektyw powiedzmy
25-150 mm i jakąś stabilizację (obiektyw/matryca), to nawet bym
lustrzanki nie potrzebował.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>