Status AC i TH

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 28 Lut 2009, 16:04:05 CET

On Sat, 28 Feb 2009, Arkadiusz Patyk wrote:

> a mirrory ?

Mirrory by przecież widziały po prostu strukturę plików, więc dla nich,
poza miejscem potrzebnym, nic by się nie różniło... zwykły rsync
zawartości.

Zobacz przykład, akurat dla btrfs, ale myślę, że większość systemów COW
będzie miała taką funkcjonalność.
http://btrfs.wiki.kernel.org/index.php/Getting_started