Grafika Intela ( było Re: [Th-devel] libdrm-2.4.3)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 14 Sty 2009, 08:43:20 CET

Dnia środa, 14 stycznia 2009, Jacek Konieczny napisał:

> Może te 150MB to te X-y, które potem nie wstają? ;)

Nie wydaje mi się. X-y po przebudzeniu wstają, aplikacje działają, ale się
nie rysują. Mam pusty ekran z kursorem reagującym na mysz i żadnych innych
elementów. Natomiast system reaguje poprawnie na mysz i klawiaturę, tylko
nic się nie wyświetla. W logach żadnych błędów. Nie wiem co jest źle, X-y
czy TuxOnIce, ale u mnie odpada w przedbiegach - mam laptopa i hibernacja
jest bardzo przydatna. Na razie wróciłem do 2.6.27.10.